.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:طلاب جامعه را با اسلام ناب محمدی آشنا کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طلاب باید جامعه را با اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه فقیه آشنا کنند زیرا دشمن در تلاش است تا این مسائل را کمرنگ کنند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر شنبه در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره علامه حلی در استان با اظهار اینکه باید با علوم پایه آشنایی در قالب آموزش و پژوهش آشنایی داشته باشیم، افزود: اسلام ناب مسئله مهمی است و همه محققان و طلاب باید اسلام ناب را بشناسند.

وی با بیان اینکه اسلام ناب فقط به فقه عبادی قناعت ندارد و نسبت به مسئله انقلاب و سیاست بی اعتنا نیست، افزود: طلاب باید جامعه را با اسلام ناب آشنا کنند و در زمینه ولایت مطلقه فقیه باید مجهز و آگاه باشیم تا بتوانیم آن را تبلیغ و تبیین کنیم.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا پیشرفت‌ها و نقاط مثبت جمهوری اسلامی مطرح نشود و بایکوت شود درحالی ایران در بسیاری از زمینه‌ها از جمله پرتاپ ماهواره موشکی نور ۲ دستاوردهای جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

آیت الله محمدی لائینی ساخت فاز نهایی کارخانه تولید واکسن برکت که در غرب آسیا بی نظیر است را از دیگر دستاوردهای ایران اسلامی بیان کرد و گفت: این کارخانه روزانه یک میلیون دوز واکسن تولید می‌کند و دنیا این پیشرفت‌ها را بایکوت می‌کند.

امام جامعه ساری با عنوان اینکه دشمنان ضعف‌های کشور را پررنگ و سیاه نمایی می‌کنند، افزود: باید اسلام ناب را تبیین کنیم و دنیا را به سمت این اسلام جذب کنیم.

وی نقش ولی فقیه را بسیار ممتاز و برجسته دانست و گفت: دشمن تلاش دارد تا ولایت مطلقه فقیه را کمرنگ کند./مهر






ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.